6 клас

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 18.05.20 по 29.05.20


Уміння логічно мислити — незамінне, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати ворожі пастки, знаходити коротший шлях до успіху. Саме тому, пропонуємо Вам виконати вправи, що розвивають логічне мислення.

👉Кодування Google перейти
👉Онлайн-курс логіки перейти


Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 12.05.20 по 15.05.20


1. Виконайте тестове завдання перейти


Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 4.05.20 по 8.05.20

👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Користувач вводить з клавіатури ім'я та рік народження двох учнів. Визначити, який учень старший і на скільки, та вивести ім'я цього учня.
Задача 2
Скласти програму введення значення температури повітря t і виведення тексту “Гарна погода!”, якщо t>10 градусів за Цельсієм і тексту "Погана погода!, якщо t<=10 градусів за Цельсієм.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 27.04.20 по 30.04.20

👉Виконай вправу: перейти
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, в якій з клавіатури вводиться вік трьох людей (Антона, Віктора та Петра) і визначає, хто з них старше.
Задача 2
Напишіть програму, яка визначає модуль введеного цілого числа. Скористайся означенням модуля числа, яке ти вивчав на уроках математики.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 21.04.20 по 24.04.20

1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Іван Петрович у нових штанах сів на щойно пофарбовану табуретку. На його штанах з'явилась квадратна пляма з довжиною сторони a см. Виявилось, що в хімчистку беруть одяг, плями на якому не більші n см2. Визначити, чи вдалось Іванові Петровичу врятувати свої штани?
Задача 2
Перший пішохід пройшов S1 км за t1 годин, другий - S2 км за t2 годин. Визначити, швидкість якого пішохода була більшою.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 13.04.20 по 17.04.20

1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
2. Переглянути відео за посиланням.
Задача 1
Дано три числа. Знайти суму двох найбільших з них.
Задача 2
Створити програму, яка за введеною назвою пори року повідомлятиме назви відповідних їй місяців, наприклад: весна – березень, квітень, травень.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 6.04.20 по 10.04.20

1. Виконайте тестове завдання перейти.

2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Скласти програму введення оцінки Р, яку отримав учень. Виведення тексту “Молодець!”, якщо Р>=9; “Добре!”, якщо P>5; і “Ліньтяй!”, якщо P<=5.
Задача 2
Дано три числа. Знайти найменше з них.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 30.03.20 по 3.04.20


Тема уроку: Умовний оператор IF. Розв'язування задач
Завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал, який знаходиться за посиланням урок 4.
2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програму для розв'язування задачі "Робінзони". Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com


Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 16.03.20 по 20.03.20


Тема уроку: Умовний оператор IF


👉Теоретичний матеріал: перейти


Домашнє завдання: користуючись онлайн середовищем repl.it створити програму для розв'язування задачі "Відгадай загадки". Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:

👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com

👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua





👉Визначте типи величин: перейти


1 коментар:

  1. ВСЕ ПРОЧИТАЙТЕ НАСТОЯЩЕЕ ОТЗЫВ О том, КАК Я ПОЛУЧИЛ СВОЙ КРЕДИТ ОТ КОМПАНИИ LEGIT И ДОВЕРЕННОЙ КРЕДИТНОЙ СРЕДИ Меня зовут Kjerstin Lis, я искал кредит для погашения своих долгов, все, кого я встречал, мошенничали и брали свои деньги, пока я наконец не встретил мистера Бенджамина Брейл Ли Он смог дать мне кредит в размере 450 000 рублей. Он также помог другим моим коллегам. Я говорю как самый счастливый человек во всем мире сегодня, и я сказал себе, что любой кредитор, который спасает мою семью от нашей бедной ситуации, я скажу имя всему миру, и я так счастлив сказать, что моя семья вернулся навсегда, потому что я нуждался в кредите, чтобы начать свою жизнь заново, потому что я одинокая мама с 3 детьми, и весь мир, казалось, висел на мне, пока я не имел в виду, что БОГ послал ссудодателя, который изменил мою жизнь и член моей семьи, БОЖИЙ кредитор, мистер Бенджамин, он был Спасителем БОГом, посланным для спасения моей семьи, и сначала я подумал, что это будет невозможно, пока я не получу кредит, я пригласил его к себе в семью -все вечеринка, от которой он не отказался, и я посоветую всем, кто действительно нуждается в кредите, связаться с г-ном Бенджамином Брейлом Ли по электронной почте (lfdsloans@outlook.com), потому что он самый понимающий и добрый кредитор. когда-либо встречал с заботливым сердцем. Он не знает, что я делаю это, распространяя свою добрую волю ко мне, но я чувствую, что должен поделиться этим со всеми вами, чтобы освободить себя от мошенников, пожалуйста, остерегайтесь подделок и свяжитесь с правильной кредитной компанией. com или whatsapp + 1-989-394-3740. ,

    ВідповістиВидалити