Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 18.05.20 по 29.05.20
Уміння логічно мислити — незамінне, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати ворожі пастки, знаходити коротший шлях до успіху. Саме тому, пропонуємо Вам виконати вправи, що розвивають логічне мислення.
👉Кодування Google перейти👉Онлайн-курс логіки перейти
Уміння логічно мислити — незамінне, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати ворожі пастки, знаходити коротший шлях до успіху. Саме тому, пропонуємо Вам виконати вправи, що розвивають логічне мислення.
👉Кодування Google перейти
👉Онлайн-курс логіки перейти
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 12.05.20 по 15.05.20
1. Виконайте тестове завдання перейти
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 4.05.20 по 8.05.20
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Користувач вводить з клавіатури ім'я та рік народження двох учнів. Визначити, який учень старший і на скільки, та вивести ім'я цього учня.
Задача 2
Скласти програму введення значення температури повітря t і виведення тексту “Гарна погода!”, якщо t>10 градусів за Цельсієм і тексту "Погана погода!, якщо t<=10 градусів за Цельсієм.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Користувач вводить з клавіатури ім'я та рік народження двох учнів. Визначити, який учень старший і на скільки, та вивести ім'я цього учня.
Задача 2
Скласти програму введення значення температури повітря t і виведення тексту “Гарна погода!”, якщо t>10 градусів за Цельсієм і тексту "Погана погода!, якщо t<=10 градусів за Цельсієм.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 27.04.20 по 30.04.20
👉Виконай вправу: перейти
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, в якій з клавіатури вводиться вік трьох людей (Антона, Віктора та Петра) і визначає, хто з них старше.
Задача 2
Напишіть програму, яка визначає модуль введеного цілого числа. Скористайся означенням модуля числа, яке ти вивчав на уроках математики.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, в якій з клавіатури вводиться вік трьох людей (Антона, Віктора та Петра) і визначає, хто з них старше.
Задача 2
Напишіть програму, яка визначає модуль введеного цілого числа. Скористайся означенням модуля числа, яке ти вивчав на уроках математики.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 21.04.20 по 24.04.20
Задача 1
Іван
Петрович у нових
штанах сів
на щойно
пофарбовану
табуретку. На його
штанах з'явилась
квадратна
пляма
з довжиною
сторони
a см. Виявилось,
що
в хімчистку
беруть
одяг,
плями
на якому
не більші
n см2. Визначити,
чи
вдалось Іванові
Петровичу врятувати
свої
штани?
Задача
2
Перший
пішохід
пройшов
S1 км за t1 годин, другий
- S2 км за t2 годин. Визначити,
швидкість
якого
пішохода
була
більшою.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Задача 1
Іван
Петрович у нових
штанах сів
на щойно
пофарбовану
табуретку. На його
штанах з'явилась
квадратна
пляма
з довжиною
сторони
a см. Виявилось,
що
в хімчистку
беруть
одяг,
плями
на якому
не більші
n см2. Визначити,
чи
вдалось Іванові
Петровичу врятувати
свої
штани?
Задача
2
Перший
пішохід
пройшов
S1 км за t1 годин, другий
- S2 км за t2 годин. Визначити,
швидкість
якого
пішохода
була
більшою.Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 13.04.20 по 17.04.20
1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
2. Переглянути відео за посиланням.
Задача 1
Дано
три числа. Знайти
суму двох
найбільших
з них.
Задача
2
Створити
програму,
яка за введеною
назвою
пори року повідомлятиме
назви
відповідних
їй
місяців,
наприклад: весна – березень, квітень, травень.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
2. Переглянути відео за посиланням.
2. Переглянути відео за посиланням.
Задача 1
Дано
три числа. Знайти
суму двох
найбільших
з них.
Задача
2
Створити програму, яка за введеною назвою пори року повідомлятиме назви відповідних їй місяців, наприклад: весна – березень, квітень, травень.
Створити програму, яка за введеною назвою пори року повідомлятиме назви відповідних їй місяців, наприклад: весна – березень, квітень, травень.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 6.04.20 по 10.04.20
1. Виконайте тестове завдання перейти.
2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Скласти
програму введення оцінки Р, яку отримав учень. Виведення тексту “Молодець!”,
якщо Р>=9; “Добре!”, якщо P>5; і “Ліньтяй!”,
якщо P<=5.
Задача
2
Дано
три числа. Знайти
найменше
з них.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Задача 1
Скласти
програму введення оцінки Р, яку отримав учень. Виведення тексту “Молодець!”,
якщо Р>=9; “Добре!”, якщо P>5; і “Ліньтяй!”,
якщо P<=5.
Задача
2
Дано
три числа. Знайти
найменше
з них.Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення
освітнього процесу з 30.03.20 по 3.04.20
Тема уроку: Умовний оператор IF.
Розв'язування задач
Завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал, який знаходиться за
посиланням урок 4.
2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити
програму для розв'язування задачі "Робінзони". Текст програми
надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук
Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Тема уроку: Умовний оператор IF. Розв'язування задач
ВСЕ ПРОЧИТАЙТЕ НАСТОЯЩЕЕ ОТЗЫВ О том, КАК Я ПОЛУЧИЛ СВОЙ КРЕДИТ ОТ КОМПАНИИ LEGIT И ДОВЕРЕННОЙ КРЕДИТНОЙ СРЕДИ Меня зовут Kjerstin Lis, я искал кредит для погашения своих долгов, все, кого я встречал, мошенничали и брали свои деньги, пока я наконец не встретил мистера Бенджамина Брейл Ли Он смог дать мне кредит в размере 450 000 рублей. Он также помог другим моим коллегам. Я говорю как самый счастливый человек во всем мире сегодня, и я сказал себе, что любой кредитор, который спасает мою семью от нашей бедной ситуации, я скажу имя всему миру, и я так счастлив сказать, что моя семья вернулся навсегда, потому что я нуждался в кредите, чтобы начать свою жизнь заново, потому что я одинокая мама с 3 детьми, и весь мир, казалось, висел на мне, пока я не имел в виду, что БОГ послал ссудодателя, который изменил мою жизнь и член моей семьи, БОЖИЙ кредитор, мистер Бенджамин, он был Спасителем БОГом, посланным для спасения моей семьи, и сначала я подумал, что это будет невозможно, пока я не получу кредит, я пригласил его к себе в семью -все вечеринка, от которой он не отказался, и я посоветую всем, кто действительно нуждается в кредите, связаться с г-ном Бенджамином Брейлом Ли по электронной почте (lfdsloans@outlook.com), потому что он самый понимающий и добрый кредитор. когда-либо встречал с заботливым сердцем. Он не знает, что я делаю это, распространяя свою добрую волю ко мне, но я чувствую, что должен поделиться этим со всеми вами, чтобы освободить себя от мошенников, пожалуйста, остерегайтесь подделок и свяжитесь с правильной кредитной компанией. com или whatsapp + 1-989-394-3740. ,
ВідповістиВидалити