Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 18.05.20 по 29.05.20
Уміння логічно мислити — незамінне, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати ворожі пастки, знаходити коротший шлях до успіху. Саме тому, пропонуємо Вам виконати вправи, що розвивають логічне мислення.
Уміння логічно мислити — незамінне, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати ворожі пастки, знаходити коротший шлях до успіху. Саме тому, пропонуємо Вам виконати вправи, що розвивають логічне мислення.
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 12.05.20 по 15.05.20
1. Виконайте тестове завдання перейти
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 4.05.20 по 8.05.20
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Троє друзів отримали в кафе рахунок на суму n гривень, який вони вирішили розділити
порівну. Скільки повинен заплатити кожен з них, якщо чайові складають 10 % від
суми рахунку?
Задача 2
Напишіть програму, яка розв’язує лінійне рівняння ax=b. Значення a та b відомі (вводяться з
клавіатури), а х потрібно знайти. Всі
числа дійсні.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Троє друзів отримали в кафе рахунок на суму n гривень, який вони вирішили розділити
порівну. Скільки повинен заплатити кожен з них, якщо чайові складають 10 % від
суми рахунку?
Задача 2
Напишіть програму, яка розв’язує лінійне рівняння ax=b. Значення a та b відомі (вводяться з
клавіатури), а х потрібно знайти. Всі
числа дійсні.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 27.04.20 по 30.04.20
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Напишіть програму, в якій задається ціле число і виводиться відповідь «так», якщо воно парне. І відповідь «ні», якщо це не так.
Задача 2
Написати програму, яка вводить з клавіатури номер місяця і визначає, скільки днів у цьому місяці. При введенні невірного номера місяця, повинно з’являтися повідомлення про помилку. Вважається, що рік не високосний.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Задача 1
Напишіть програму, в якій задається ціле число і виводиться відповідь «так», якщо воно парне. І відповідь «ні», якщо це не так.
Задача 2
Написати програму, яка вводить з клавіатури номер місяця і визначає, скільки днів у цьому місяці. При введенні невірного номера місяця, повинно з’являтися повідомлення про помилку. Вважається, що рік не високосний.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 21.04.20 по 24.04.20
1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Дано
довжини трьох сторін трикутника а, в, с. Якщо даний трикутник може існувати, то
на екрані виведеться повідомлення «Даний трикутник існує», в іншому випадку
«Трикутника із такими сторонами не існує». Підказка:
трикутник
буде існувати, якщо сума будь-яких двох сторін буде більша за третю сторону.
Задача
2
Дано
три
числа. Знайти
найменше
з них.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Задача 1
Дано
довжини трьох сторін трикутника а, в, с. Якщо даний трикутник може існувати, то
на екрані виведеться повідомлення «Даний трикутник існує», в іншому випадку
«Трикутника із такими сторонами не існує». Підказка:
трикутник
буде існувати, якщо сума будь-яких двох сторін буде більша за третю сторону.
Задача
2
Дано
три
числа. Знайти
найменше
з них.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 13.04.20 по 17.04.20
1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Іван
Петрович у нових
штанах сів на щойно пофарбовану
табуретку. На його
штанах з'явилась квадратна пляма з довжиною сторони a
см. Виявилось, що в хімчистку беруть одяг, плями на якому не більші n
см2. Визначити, чи
вдалось Іванові
Петровичу врятувати свої штани?
Задача
2
Створити
програму,
яка за введеною
назвою
пори року повідомлятиме
назви
відповідних
їй
місяців,
наприклад: весна – березень, квітень, травень.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Задача 1
Іван
Петрович у нових
штанах сів на щойно пофарбовану
табуретку. На його
штанах з'явилась квадратна пляма з довжиною сторони a
см. Виявилось, що в хімчистку беруть одяг, плями на якому не більші n
см2. Визначити, чи
вдалось Іванові
Петровичу врятувати свої штани?
Задача
2
Створити
програму,
яка за введеною
назвою
пори року повідомлятиме
назви
відповідних
їй
місяців,
наприклад: весна – березень, квітень, травень.Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 6.04.20 по 10.04.20
3. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Дано
зріст та вік учня. В секцію з баскетболу приймають учнів вище 169 см і не
старших 13 років. Вказати,чи
може учень відвідувати секцію з баскетболу чи ні.
Задача
2
Дано
три числа. Знайти
суму двох
найбільших
з них.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
3. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Дано
зріст та вік учня. В секцію з баскетболу приймають учнів вище 169 см і не
старших 13 років. Вказати,чи
може учень відвідувати секцію з баскетболу чи ні.
Задача
2
Дано
три числа. Знайти
суму двох
найбільших
з них.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 30.03.20 по 3.04.20
Тема уроку: Умовний оператор IF. Розв'язування задач
Завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал, який знаходиться за посиланням урок 4.
2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач:
➪Автомобіль подолав відстань S км через населений пункт за t хв. Визначити, чи не порушив водій правил дорожнього руху, якщо швидкість автомобіля при цьому не повинна перевищувати 50 км/год.
➪Перший пішохід пройшов S1 км за t1 годин, другий - S2 км за t2 годин. Визначити, швидкість якого пішохода була більшою.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Романчук Т.М. - romanchuktm@gmail.com
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
Тема уроку: Умовний оператор IF. Розв'язування задач
➪Автомобіль подолав відстань S км через населений пункт за t хв. Визначити, чи не порушив водій правил дорожнього руху, якщо швидкість автомобіля при цьому не повинна перевищувати 50 км/год.
➪Перший пішохід пройшов S1 км за t1 годин, другий - S2 км за t2 годин. Визначити, швидкість якого пішохода була більшою.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
ВСЕ ПРОЧИТАЙТЕ НАСТОЯЩЕЕ ОТЗЫВ О том, КАК Я ПОЛУЧИЛ СВОЙ КРЕДИТ ОТ КОМПАНИИ LEGIT И ДОВЕРЕННОЙ КРЕДИТНОЙ СРЕДИ Меня зовут Kjerstin Lis, я искал кредит для погашения своих долгов, все, кого я встречал, мошенничали и брали свои деньги, пока я наконец не встретил мистера Бенджамина Брейл Ли Он смог дать мне кредит в размере 450 000 рублей. Он также помог другим моим коллегам. Я говорю как самый счастливый человек во всем мире сегодня, и я сказал себе, что любой кредитор, который спасает мою семью от нашей бедной ситуации, я скажу имя всему миру, и я так счастлив сказать, что моя семья вернулся навсегда, потому что я нуждался в кредите, чтобы начать свою жизнь заново, потому что я одинокая мама с 3 детьми, и весь мир, казалось, висел на мне, пока я не имел в виду, что БОГ послал кредитора, который изменил мою жизнь и член моей семьи, БОЖИЙ кредитор, мистер Бенджамин, он был Спасителем БОГом, посланным для спасения моей семьи, и сначала я подумал, что это будет невозможно, пока я не получу кредит, я пригласил его к себе в семью -все вечеринка, от которой он не отказался, и я посоветую всем, кто действительно нуждается в кредите, связаться с г-ном Бенджамином Брейлом Ли по электронной почте (lfdsloans@outlook.com), потому что он самый понимающий и добрый кредитор. когда-либо встречал с заботливым сердцем. Он не знает, что я делаю это, распространяя свою добрую волю ко мне, но я чувствую, что должен поделиться этим со всеми вами, чтобы освободить себя от мошенников, пожалуйста, остерегайтесь подделок и свяжитесь с правильной кредитной компанией. com или whatsapp + 1-989-394-3740.
ВідповістиВидалитиВСЕ ПРОЧИТАЙТЕ НАСТОЯЩЕЕ ОТЗЫВ О том, КАК Я ПОЛУЧИЛ СВОЙ КРЕДИТ ОТ КОМПАНИИ LEGIT И ДОВЕРЕННОЙ КРЕДИТНОЙ СРЕДИ Меня зовут Kjerstin Lis, я искал кредит для погашения своих долгов, все, кого я встречал, мошенничали и брали свои деньги, пока я наконец не встретил мистера Бенджамина Брейл Ли Он смог дать мне кредит в размере 450 000 рублей. Он также помог другим моим коллегам. Я говорю как самый счастливый человек во всем мире сегодня, и я сказал себе, что любой кредитор, который спасает мою семью от нашей бедной ситуации, я скажу имя всему миру, и я так счастлив сказать, что моя семья вернулся навсегда, потому что я нуждался в кредите, чтобы начать свою жизнь заново, потому что я одинокая мама с 3 детьми, и весь мир, казалось, висел на мне, пока я не имел в виду, что БОГ послал ссудодателя, который изменил мою жизнь и член моей семьи, БОЖИЙ кредитор, мистер Бенджамин, он был Спасителем БОГом, посланным для спасения моей семьи, и сначала я подумал, что это будет невозможно, пока я не получу кредит, я пригласил его к себе в семью -все вечеринка, от которой он не отказался, и я посоветую всем, кто действительно нуждается в кредите, связаться с г-ном Бенджамином Брейлом Ли по электронной почте (lfdsloans@outlook.com), потому что он самый понимающий и добрый кредитор. когда-либо встречал с заботливым сердцем. Он не знает, что я делаю это, распространяя свою добрую волю ко мне, но я чувствую, что должен поделиться этим со всеми вами, чтобы освободить себя от мошенников, пожалуйста, остерегайтесь подделок и свяжитесь с правильной кредитной компанией. com или whatsapp + 1-989-394-3740. ,
ВідповістиВидалити