Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 18.05.20 по 29.05.20
Уміння логічно мислити — незамінне, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати ворожі пастки, знаходити коротший шлях до успіху. Саме тому, пропонуємо Вам виконати вправи, що розвивають логічне мислення.
👉Кодування Google перейти
👉Онлайн-курс логіки перейти
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 12.05.20 по 15.05.20
1. Виконайте тестове завдання перейти
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 4.05.20 по 8.05.20
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, яка вводить з
клавіатури номер місяця і день і визначає, скільки днів залишилося до Нового
року. При введенні невірних даних, повинно з’являтися повідомлення про помилку.
Задача2
Напишіть програму, яка визначає.
Чи належить число х відрізку [a;b]. Всі числа дійсні,
значення x, a
та b вводять з
клавіатури.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, яка вводить з
клавіатури номер місяця і день і визначає, скільки днів залишилося до Нового
року. При введенні невірних даних, повинно з’являтися повідомлення про помилку.
Задача2
Напишіть програму, яка визначає.
Чи належить число х відрізку [a;b]. Всі числа дійсні,
значення x, a
та b вводять з
клавіатури.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 27.04.20 по 30.04.20
👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, за якою будуть знайдені корені квадратного рівняння, заданого своїми коефіцієнтами kx2+px+r=0.
Задача2
Написати програму, яка вводить з клавіатури три цілих числа і виводить логічне значення TRUE, якщо серед введених чисел є хоча б одне, більше за 100.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Задача 1
Написати програму, за якою будуть знайдені корені квадратного рівняння, заданого своїми коефіцієнтами kx2+px+r=0.
Задача2
Написати програму, яка вводить з клавіатури три цілих числа і виводить логічне значення TRUE, якщо серед введених чисел є хоча б одне, більше за 100.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 21.04.20 по 24.04.20
Задача 1
Іван
Петрович у нових
штанах сів
на щойно
пофарбовану
табуретку. На його
штанах з'явилась
квадратна
пляма
з довжиною
сторони
a см. Виявилось,
що
в хімчистку
беруть
одяг,
плями
на якому
не більші
n см2. Визначити,
чи
вдалось Іванові
Петровичу врятувати
свої
штани?
Задача
2.
Для
даного
цілого
x
знайти
значення
наступної
функції
f,
що
приймає
значення
цілого
типу:
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Задача 1
Іван
Петрович у нових
штанах сів
на щойно
пофарбовану
табуретку. На його
штанах з'явилась
квадратна
пляма
з довжиною
сторони
a см. Виявилось,
що
в хімчистку
беруть
одяг,
плями
на якому
не більші
n см2. Визначити,
чи
вдалось Іванові
Петровичу врятувати
свої
штани?
Задача
2.
Для
даного
цілого
x
знайти
значення
наступної
функції
f,
що
приймає
значення
цілого
типу:
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 13.04.20 по 17.04.20
Задача 1
Покупець
має право на 5% знижку у випадку наявності дисконтної картки або якщо вартість
покупки перевищує 3000 грн. Вивести суму платежу.
Задача
2.
Створити
програму,
яка за введеною
назвою
пори року повідомлятиме
назви
відповідних
їй
місяців,
наприклад: весна – березень, квітень, травень.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Задача 1
Покупець
має право на 5% знижку у випадку наявності дисконтної картки або якщо вартість
покупки перевищує 3000 грн. Вивести суму платежу.
Задача
2.
Створити
програму,
яка за введеною
назвою
пори року повідомлятиме
назви
відповідних
їй
місяців,
наприклад: весна – березень, квітень, травень.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 6.04.20 по 10.04.20
2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Дано
довжини трьох сторін трикутника а, в, с. Якщо даний трикутник може існувати, то
на екрані виведеться повідомлення «Даний трикутник існує», в іншому випадку
«Трикутника із такими сторонами не існує». Підказка:
трикутник
буде існувати, якщо сума будь-яких двох сторін буде більша за третю сторону.
Задача
2.
Дано
три числа. Знайти
суму двох
найбільших
з них.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Дано
довжини трьох сторін трикутника а, в, с. Якщо даний трикутник може існувати, то
на екрані виведеться повідомлення «Даний трикутник існує», в іншому випадку
«Трикутника із такими сторонами не існує». Підказка:
трикутник
буде існувати, якщо сума будь-яких двох сторін буде більша за третю сторону.
Задача
2.
Дано
три числа. Знайти
суму двох
найбільших
з них.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 30.03.20 по 3.04.20
Тема уроку: Умовний оператор IF. Розв'язування задач
Завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал, який знаходиться за посиланням урок 4.
2. Переглянути відео за посиланням.
3. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач:
➪Розробити діалогову програму, яка запитує ім’я людини та її вік і визначає, до якої вікової категорії він належить:
1) від 1 до 10 років – дитина;
2) від 11 до 15 років – підліток;
3) від 16 до 20 років – юнак (юнка);
4) від 21 до 35 років – молода людина;
5) від 36 років – доросла людина.
➪Задано кути трикутника A i B (у градусах). Визначити його тип по вiдношенню до кутiв.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
1. Повторити теоретичний матеріал, який знаходиться за посиланням урок 4.
2. Переглянути відео за посиланням.
3. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач:
➪Розробити діалогову програму, яка запитує ім’я людини та її вік і визначає, до якої вікової категорії він належить:
1) від 1 до 10 років – дитина;
2) від 11 до 15 років – підліток;
3) від 16 до 20 років – юнак (юнка);
4) від 21 до 35 років – молода людина;
5) від 36 років – доросла людина.
➪Задано кути трикутника A i B (у градусах). Визначити його тип по вiдношенню до кутiв.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар