8 клас

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 18.05.20 по 29.05.20


Уміння логічно мислити — незамінне, адже завдяки ньому можна знаходити вихід з важких ситуацій, прораховувати свої дії на кілька кроків вперед, передбачати ворожі пастки, знаходити коротший шлях до успіху. Саме тому, пропонуємо Вам виконати вправи, що розвивають логічне мислення.

👉Кодування Google перейти
👉Онлайн-курс логіки перейти


Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 12.05.20 по 15.05.20


1. Виконайте тестове завдання перейти


Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 4.05.20 по 8.05.20


👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, яка вводить з клавіатури номер місяця і день і визначає, скільки днів залишилося до Нового року. При введенні невірних даних, повинно з’являтися повідомлення про помилку.
Задача2
Напишіть програму, яка визначає. Чи належить число х відрізку [a;b]. Всі числа дійсні, значення x, a та b вводять з клавіатури. 

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 27.04.20 по 30.04.20


👉Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Написати програму, за якою будуть знайдені корені квадратного рівняння, заданого своїми коефіцієнтами kx2+px+r=0.
Задача2
Написати програму, яка вводить з клавіатури три цілих числа і виводить логічне значення TRUE, якщо серед введених чисел є хоча б одне, більше за 100.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 21.04.20 по 24.04.20

1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.

Задача 1
Іван Петрович у нових штанах сів на щойно пофарбовану табуретку. На його штанах з'явилась квадратна пляма з довжиною сторони a см. Виявилось, що в хімчистку беруть одяг, плями на якому не більші n см2. Визначити, чи вдалось Іванові Петровичу врятувати свої штани?
Задача 2.
Для даного цілого x знайти значення наступної функції f, що приймає значення цілого типу:

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 13.04.20 по 17.04.20

1. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.

Задача 1
Покупець має право на 5% знижку у випадку наявності дисконтної картки або якщо вартість покупки перевищує 3000 грн. Вивести суму платежу.
Задача 2.
Створити програму, яка за введеною назвою пори року повідомлятиме назви відповідних їй місяців, наприклад: весна – березень, квітень, травень.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 6.04.20 по 10.04.20

1.Виконайте тестове завдання перейти.
2.Переглянути відео перейти.

2. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач.
Задача 1
Дано довжини трьох сторін трикутника а, в, с. Якщо даний трикутник може існувати, то на екрані виведеться повідомлення «Даний трикутник існує», в іншому випадку «Трикутника із такими сторонами не існує». Підказка: трикутник буде існувати, якщо сума будь-яких двох сторін буде більша за третю сторону.
Задача 2.
Дано три числа. Знайти суму двох найбільших з них.

Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com

Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 30.03.20 по 3.04.20


Тема уроку: Умовний оператор IF. Розв'язування задач
Завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал, який знаходиться за посиланням урок 4.
2. Переглянути відео за посиланням.
3. Користуючись онлайн середовищем repl.it створити програми для розв'язування задач:
➪Розробити діалогову програму, яка запитує ім’я людини та її вік і визначає, до якої вікової категорії він належить:
1) від 1 до 10 років – дитина;
2) від 11 до 15 років – підліток;
3) від 16 до 20 років – юнак (юнка);
4) від 21 до 35 років – молода людина;
5) від 36 років – доросла людина.
➪Задано кути трикутника A i B (у градусах). Визначити його тип по вiдношенню до кутiв.
Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:
👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua
👉Ткач О.В. - olichkatkach2019@gmail.com


Завдання для дистаційного навчання учнів під час призупинення освітнього процесу з 16.03.20 по 20.03.20


Тема уроку: Умовний оператор IF


👉Теоретичний матеріал: перейти


Домашнє завдання: користуючись онлайн середовищем repl.it створити програму для розв'язування задач "Відгадай загадки", "Робінзони". Текст програми надіслати вчителю інформатики на його e-mail:

👉Кишкан С.І. - kishkansv@meta.ua





👉Визначте типи величин: перейти


Немає коментарів:

Дописати коментар